Româna cu Andrei Gancz

Sfat

CEREREA UNUI SFAT

 

 

 

Mi-am pierdut pașaportul. Ce-aș putea | face / să fac |?

Elvesztettem az útlevelemet. Mit tehetnék?

Nu știu dacă să mă prezint la examenul ăsta. Ce mă sfătuiești (să fac)?

Nem tudom, elmenjek-e erre a vizsgára. Mit tanácsolsz?

Sunt răcit(ă). Ce să fac?

Meg vagyok fázva. Mit tegyek?

Cum să vorbesc cu Radu?

Hogy beszéljek Raduval?

Să plec sau să rămân? Tu ce-ai face în locul meu?

Menjek vagy maradjak?. Te mit tennél a helyemben?

 

 

DAREA UNUI SFAT

 

 

 

Ai putea să conduci mai încet.

Vezethetnél lassabban.

Ar trebui să mergi cu un taxi.

Taxival kéne menjél.

Ce-ar fi să mergi la poliție?

Mi lenne, ha elmennél a rendőrségre?

Dacă aș fi în locul tău, aș merge cu avionul.

Ha a te helyedben lennék, én repülővel mennék.

De ce nu-i spui asta directorului?

Miért nem szólsz erről az igazgatónak?

În locul tău, eu aș pleca astăzi.

A te helyedben én ma mennék el.

Te sfătuiesc să-ți faci o asigurare.

Azt tanácsolom (neked), hogy kössél biztosítást.

 

 

ACCEPTAREA UNUI SFAT

 

 

 

Așa o să fac.

Azt fogom tenni.

Bună idee.

(Ez) jó ötlet.

De ce nu?

Miért ne?

 

 

Exercițiu

 

 

Cuprins

 

 



16/11/2022
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour