Româna cu Andrei Gancz

Regret

EXPRIMAREA REGRETULUI

 

 

 

Ah!

Ah!

Aoleu!

Ajaj!

Ar fi trebuit să mai rămân puțin.

Maradnom kellett volna még egy kicsit.

Aș fi putut să chem un taxi.

Hívhattam volna taxit.

Ce mi-a trebuit să rămân aici?!

Minek kellet nekem itt maradni?!

Ce păcat!

Milyen kár!

Plec cu părere de rău.

Sajnálattal megyek el.

Dacă știam...!

Ha tudtam volna…!

De ce am plecat cu ei?!

Miért mentem velük?!

De ce n-am venit mai devreme?!

Miért nem jöttem korábban?!

Din nefericire, n-am văzut indicatorul stop.

Szerencsétlenségemre nem láttam a stoptáblát.

Din păcate, ocazia e pierdută.

Sajnos az alkalom elveszett.

Era mai bine dacă mergeam cu trenul.

Jobban tettem volna, ha vonattal megyek.

Îmi pare rău că timpul a trecut așa de repede.

Sajnálom, hogy ilyen hamar eltelt az idő.

Îmi pare rău de timpul pierdut.

Sajnálom az elvesztegetett időt.

Mai bine aș fi mers cu trenul.

Inkább vonattal mentem volna.

Mă zgârii pe ochi că n-am rămas acolo. (fam)

Szánom-bánom, hogy nem maradtam ott.

Măcar de-aș fi venit mai devreme!

Ha legalább korábban jöttem volna!

N-ar fi trebuit să ies pe vremea asta.

Nem kellett volna kimennem ilyen időben.

Of!

Ó!

Păcat.

Kár.

Păcat că s-a terminat vacanța.

Kár, hogy vége a vakációnak.

Păcat de timpul pierdut.

Kár az elvesztegetett időért.

Spre nenorocirea mea, n-am văzut că semaforul era pe roșu.

Szerencsétlenségemre nem láttam a piros jelzést.

Spre regretul meu, a trebuit să plec.

Sajnálatomra el kellett menjek.

 

 

Exercițiul 1

 

Exercițiul 2

 

 

Cuprins

 

 



16/11/2022
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour