Româna cu Andrei Gancz

Interes / lipsa interesului

EXPRIMAREA INTERESULUI

 

 

 

Am un hobby care mă atrage.

Vonzó hobbim van.

Ce interesant!

Milyen érdekes!

E captivant filmul ăsta!

Lebilincselő ez a film!

E important pentru mine ce se întâmplă.

Fontos nekem, ami történik.

E interesant să citești.

Érdekes az olvasás.

E palpitant să schiezi!

Izgalmas a síelés!

E pasionant filmul ăsta!

Érdekfeszítő ez a film!

E pasiunea mea informatica!

Szenvedélyem az informatika!

Sportul înseamnă mult pentru mine.

Sokat jelent számomra a sport.

Mă atrage fotbalul.

Vonz engem a futball.

Mă interesează expoziția asta.

Érdekel (engem) ez a kiállítás.

Mă pasionează călătoriile!

Rajongok az utazásért!

Mă preocupă toate astea.

Foglalkoztat engem ez az egész.

Nu e lipsit de interes romanul ăsta.

Nem érdektelen ez a regény.

Numai la distracție mă gândesc.

Csak a szórakozásra gondolok.

Sunt curios de spectacolul ăsta.

Kíváncsi vagyok erre az előadásra.

Urmăresc cu interes Jocurile Olimpice.

Érdeklődéssel kísérem az Olimpiát.

 

 

EXPRIMAREA LIPSEI DE INTERES

 

 

 

E lipsită de interes cartea asta.

Érdektelen ez a könyv.

E plictisitoare munca asta.

Unalmas ez a munka.

Mă plictisește ce povestește Grigore.

Untat, amit Grigore mesél.

Nimic nu înseamnă pentru mine cadoul ăsta.

Semmit se jelent számomra ez az ajándék.

Nu e atrăgătoare muzica asta.

Nem vonzó ez a zene.

Nu e important pentru mine ce gândește Ilie.

Nem fontos nekem, mit gondol Ilie.

Nu e interesant ce spune Radu.

Nem érdekes, amit Radu mond.

Nu mă atrage tenisul.

Nem vonz (engem) a tenisz.

Nu mă entuziasmează sportul.

Nem lelkesít a sport.

Nu mă interesează piesa asta.

Nem érdekel (engem) ez a színdarab.

Nu mă pasionează teatrul.

Nem rajongok a színházért.

Nu mă preocupă ce se întâmplă.

Nem foglalkoztat (engem), ami történik.

Nu sunt curios de bancurile lui Emil.

Nem vagyok kíváncsi Emil vicceire.

 

 

Exercițiul 1

 

Exercițiul 2

 

 

Cuprins

 

 



15/11/2022
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour