Româna cu Andrei Gancz

Satisfacție / insatisfacție

EXPRIMAREA SATISFACȚIEI

 

 

 

Asta e ceva! (fam)

Ez már valami!

Asta e foarte bine!

Ez nagyon jó!

Asta îmi convine.

Ez megfelel nekem.

Asta mă satisface.

Ez kielégít.

Asta-i altceva!

Ez már más!

Așa e drept.

Így igazságos.

Așa e perfect!

Így tökéletes!

Ce-mi trebuie mai mult?

Mi több kell nekem?

Chiar asta voiam.

Éppen ezt akartam.

Chiar pică bine!

Éppen jókor jön!

Cu atât mai bine.

Annál jobb.

Din fericire, totul a mers bine.

Szerencsére minden jól ment.

E în regulă.

Rendben van.

E minuntat!

Ez gyönyörű!

E peste așteptări!

Ez várakozáson felüli!

E semn bun.

Ez jó jel.

E un progres.

Ez már előrelépés.

Fain! (fam)

Klassz!

Mă bucur foarte mult!

Nagyon örülök!

Merge cât se poate de bine!

A lehető legjobban megy!

Mi s-a realizat visul.

Teljesült az álmom.

N-am de ce să mă plâng.

Nincs miért panaszkodnom.

N-am motive să mă plâng.

Nincs okom panaszkodni.

Nici nu speram să fie așa de bine.

Nem is reméltem, hogy ilyen jó lesz.

Nici nu-mi trebuie mai mult.

Több nem is kell.

Noroc că ai venit!

Még szerencse, hogy eljöttél!

Nu mai am nevoie de nimic.

Nincs már szükségem semmire.

Nu-mi mai lipsește nimic.

Nem hiányzik már nekem semmi.

Perfect!

Tökéletes!

Sunt fericit(ă)!

Boldog vagyok!

Sunt foarte mulțumit(ă)!

Nagyon elégedett vagyok!

Sunt în al nouălea cer!

A hetedik mennyországban érzem magam!

Sunt în pasă bună.

Jó helyzetben vagyok.

Sunt mulțumit(ă).

Elégedett vagyok.

Super! (fam)

Szuper!

Totul e în regulă.

Minden rendben van.

Totul e perfect!

Minden tökéletes!

Ura!

Hurrá!

Vai ce mă bucur!

Jaj, de örülök!

 

 

EXPRIMAREA INSATISFACȚIEI

 

 

 

Ah!

Ah!

Asta e o problemă.

Ez baj.

Asta e grav.

Ez súlyos.

Asta e groaznic!

Ez borzalmas!

Asta e neplăcut.

Ez kellemetlen.

Asta e o catastrofă!

Ez katasztrófa!

Asta e revoltător!

Ez felháborító!

Asta e supărător.

Ez bosszantó.

Asta e strigător la cer!

Ez égbekiáltó!

Asta e trist.

Ez szomorú.

Asta îmi trebuia mie?!

Ez kellett nekem?!

Asta mă deranjează.

Ez zavar.

Asta mă supără.

Ez bosszant.

Asta nu e bine.

Ez nem jó.

Asta nu mă satisface.

Ez nem elégít ki.

Asta nu-mi convine.

Ez nem felel meg nekem.

Asta pică prost.

Ez rosszul jön.

Asta-i bună! (iron)

Ez aztán jó!

Asta-i culmea!

Ez mindennek a teteje!

Asta-i groaznic!

Ez szörnyű!

Asta-i rău.

Ez rossz.

Asta(-mi) mai lipsea! (iron)

Még csak ez hiányzott (nekem)!

Așa ceva! (fam)

Na még ilyet!

Ce catastrofă!

Micsoda katasztrófa!

Ce chestie! (fam)

Micsoda ügy!

Ce necaz!

Micsoda bosszúság!

Ce nenorocire!

Micsoda szerencsétlenség!

Ce neplăcut !

Milyen kellemetlen!

Ce pacoste!

Micsoda csapás!

Ce vremuri!

Micsoda idők!

Cu ce am greșit, de trebuie să suport asta?!

Mit vétettem, hogy el kell tűrjem ezt?!

E regretabil.

Ez sajnálatos.

Ei, poftim! (iron)

Na tessék!

Frumoasă treabă! (iron)

Szép kis ügy!

M-aș fi lipsit de asta.

Lemondtam volna erről.

Mereu aceeași poveste!

Mindig a régi nóta!

N-am de ce să mă bucur.

Nincs okom örülni.

Nimic nu e în regulă.

Semmi sincs rendben.

Nu e o bucurie.

Nincs miért örülni.

Nu găsesc cuvinte!

Nem találok szavakat!

Nu sunt mulțumit(ă).

Nem vagyok megelégedve.

O!

Ó!

Sunt indignat(ă)!

Fel vagyok háborodva!

Sunt nefericit(ă).

Boldogtalan vagyok.

Sunt nemulțumit(ă).

Elégedetlen vagyok.

Urâtă treabă.

Csúnya ügy.

 

 

Exercițiul 1

 

Exercițiul 2

 

Exercițiul 3

 

Exercițiul 4

 

Exercițiul 5

 

Exercițiul 6

 

 

Cuprins

 

 



16/11/2022
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour